Saturday, May 22, 2010

Apokalib...Aku dan Mamat Khalid...julai...

Ringkas je...
aku bekerja lagi dengan Tuan Mamat Khalid untuk filem bertajuk Apokalib....
filem kolobrasi ketiga aku dan abang mamat selepas Man Laksa dan Kala Malam Bulan mengambang.
filem kedua aku dalam bentuk digital ke seluloid...selepas Dunia Baru The Movie.

Bezanya Dunia Baru The Movie menggunakan Panasonic 720P...Manakala untuk Apokalib kali ini menggunakan Red 1Camera.(version 21)

Aku akan bekerjasama dengan sahabat aku D.I colourist Mr MARK Wilenkin and tq Mr Jason Chong yang introduce aku pada mat uk ni dulu... dan dua orang teknisyen yang akan sentiasa bersama aku dalam filem ni....Alhamdulilah...Harap semuanya berjalan lancar...
Aku harap kerja pertama aku dengan Red 1 Cam ni akan diberkati pembikinannya..
AMIN...

*Kalau siapa yang dah tengok cerita "Cro Zero"....lebih kurang macam tulah bentuknya apokalib ni...

3 comments:

Tok Rimau said...

looking foward!

Amy Ikram said...

salam..
bagus2.. x sbr nk tggu masuk panggung.. hehehe

sinaganaga said...

nak ikuttttttttt!