Wednesday, October 2, 2019

SELEPAS OPHILIA

Oleh kerana aku berhenti menulis di ruangan blog ini sekitar 2015.Maka baik lah aku senaraikan apa yang berlaku yang aku ingat sehinggalah pada hari ini di 2018.nak dekat tiga tahun tapi banyak perkara perkara yang menggembirakan yang menaikkan semangat.

Ophilia

Festival filem malaysia 27 telah mencalonkan filem Ophilia dalam  3 kategori iaitu Pelakon Lelaki Terbaik Que Haidar Pelakon Harapan Terbaik Kodi Rashed dan aku dalam kategori Pengarah Harapan Terbaik dan festival telah mengangkat aku sebagai Pengarah Harapan "Most Promising Director" Disamping itu Kodi Rashed telah di anugerahkan sebagai Pelakon Harapan Lelaki Terbaik di festival tersebut.Ophilia yang ditayang sebanyak 38 panggung berjaya mendapat pulangan hampir 600 ribu.alhamdulillah.

Lorong Kecil Ke Syurga

3 bulan selepas itu Lorong Kecil Ke Syurga merupakan projek televisyen yang kedua untuk media prima di tahu yang ssma telah memenangi anygera





cinema.com.my: Raja Mukhriz is named Most Promising Director

No comments: